مبارزه با داعش بدون ايران هيچ گونه شانسي نخواهد داشت

مبارزه با داعش بدون ايران هيچ گونه شانسي نخواهد داشت
مشاور پیشین سازمان ملل در مسائل افغانستان:
مشاور پیشین سازمان ملل در امور افغانستان گفت: اگر اوباما فکر می‌کند بدون حضور ایران می‌تواند داعش را از بین ببرد،‌ اشتباه می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، معصومه طرفه، مشاور پیشین سازمان ملل در امور افغانستان و عضو موسسه علوم سیاسی و اقتصادی لندن در گفت‌وگو با خبرگزاری الجزیره اظهار کرد: حسن روحانی، رییس‌جمهور ایران با حضور خود در اجلاس سالانه شانگهای که در پایتخت تاجیکستان برگزار شد با رییسان‌جمهور روسیه و چین درباره حمله‌های هوایی آمریکا به سوریه به بهانه نابودی تروریسم دیدار و گفت‌وگو کرد؛ حسن روحانی در این گفت‌وگوها اعلام کرده بود که نابودی تروریسم نیازمند خواست و همکاری بین‌المللی خواهد بود؛ روسیه و چین نیز پیش از این اعلام کرده بودند که انجام هرگونه حمله هوایی به خاک سوریه، نیازمند موافقت شورای امنیت است و در غیر این صورت این اقدام غیرقانونی خواهد بود.

آخه چرا کسی حرف آمریکایی ها را گوش نمی کند،اصلاً می دانید چرا آمریکایی ها می گویند ایران در ائتلاف ضد داعش جایگاهی ندارد؟ به این دلیل است که اگر ایران در این ائتلاف حضور داشته باشد، داعش نابود خواهد شد چون تصمیم ایران برای مبارزه با تروریست جدی است و تا انتها دنبال خواهد شد ولی کل اعضای این ائتلاف یک جورایی به این تروریست ها احتیاج دارند و باید در آینده نیز از آنها استفاده نمایند. اگر اینها نابود شوند، برای پرورش تروریست جدیدباید هزینه ی بیشتری را صرف نمایند. شما در چند سال آینده نیز شاهد خواهید بودکه در کشور دیگری همین تروریست ها با نام دیگری فعال خواهند شد و به جان مردم ان کشورها خواهند افتاد و سودش را اربابانشان خواهند برد. 

داستانی دررابطه با انگلیسی ها چند سال پیش شنیدم که خلاصه آنرا عرض می کنم.. می دانید در هندوستان برای گاو احترام قائل هستند و اگر گاوی در وسط خیابان بخوابد، هیچکس نمی تواند با آن کاری داشته باشد تا هر زمان اراده کرد خودش جابجا خواهد شد. سفارت انگلیس به یک انگلیسی تبار مبلغ زیادی پول داد و گفت من یک پای شما را می خرم، هر موقع لازم بود آن پا را از تو می گیرم. چند سال از این ماجرای خرید پا گذشته بود، با توجه به اینکه دید هندی ها نسبت به انگلیسی ها بسیار بد بود، به منظور تغییر این دیدگاه، روز که گاوی در وسط خیابان خوابیده بود و راه بندان شده بود، سفارت انگلیس به همان فردی که پایش را فروخته بود، دستور داد با همان پا لگدی به گاو بزند تا گاو از وسط خیابان کنار برود، و آن فرد اینکار را انجام داد. این کار وی باعث عصبانیت مردم آن شهر شد، چون آن فرد هم انگلیسی تبار بود خواستار مجازات وی شدند، سفارت انگلیس هم گفت هر کس اینکار را کرده همان پایی که به گاو لگد زده را قطع کنید. یعنی در واقع پایی را که خریده بودند را از فرد گرفتند. شرح این ماجرا به آمریکایی ها برمی گردد. آنها در عراق و سوریه جنایت های فراوانی انجام دادند، حالا از همان افرادی که در زندانهای های آنها بوده اند و جیره خوار بیگانگان بوده اند را برای آسیب رساندن و جنایت در  سوریه و عراق تحریک و تسلیح نموده بوده بود و حالات برای جلب اعتماد مردم این کشورها، ژست مبارزه با تروریزم به خود گرفته و دست به عملیات علیه این گروههای تروریستی می زند ، یعنی در واقع خریدهای خود را هزینه می کند و احیاناً خواهد کشت.

 ادامه مطلب را از دست ندهید


برچسب‌ها: آمریکا, مسلمانان, داعش, تروریست, ستارگان ایران کهن
ادامه مطلب



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : یک شنبه 23 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: